Κέντρα > εστιατόριο > Κληματαριά > Άρθρα >
Ένα σωστό διατροφολόγιο, πλούσιο σε πράσινα λαχανικά, ξηρούς καρπούς, ψάρια και τομάτες θα μπορούσε ενδεχομένως να συμβάλλει στην πρόληψη της νόσου Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με μελέτη Αμερικανών επιστημόνων που παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο του Αμερικανικού Συνδέσμου Νευρολογίας. Στην έρευνα συμμετείχαν 1.691 εθελοντές ηλικίας 65 ετών και άνω, οι οποίοι συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια αναφορικά με τις διατροφικές τους συνήθειες. Κανένας τους δεν παρουσίαζε συμπτώματα της νόσου όταν ξεκίνησε η μελέτη. Στο μεταξύ οι ερευνητές διεξήγαγαν εργαστηριακές μελέτες κατηγοριοποιώντας τις τροφές που είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά (όπως ωμέγα 3, λιπαρά οξέ ...
Copyright © 2001-2011 Zavedenia.com
Η χρήση των εικόνων και δεδομένων από την ιστοσελίδα, απαγορεύεται χωρίς αναφορά στην ιστοσελίδα μας.
Η ευθύνη για την ακρίβεια των δημοσιευμένων των πληροφοριών είναι των καταχωρημένων κέντρων.
Παρακαλώ, να ενημερώστε τον διαχιριστή του estiatoria.com για τυχών ανακρίβειες πληροφοριών εδώ a>